معرفی و دانلود برنامـه بله : برنامه بله امور بانکی با این مسنجر
3.1 (61.67%) 12 امتیـاز

برنامـه بله این امکان را فراهم آورده که تا علاوه بر ارسال پیـام، برنامه بله کاربران بتوانند امور بانکی خود نظیر کارت بـه کارت، پرداخت قبوض و دریـافت شارژ را نیز توسط این برنامـه پیـام رسان انجام دهند. برنامه بله درون این مقاله قصد داریم که تا به معرفی برنامـه بله بپردازیم. برنامه بله با موبایل کمک همراه باشید.

مقدمـه‌ای درون رابطه با اپلیکیشن بله

امروزه اپلیکیشن های پیـام رسان از محبوبیت بسیـاری بالایی درون مـیان کاربران برخوردارند. از این رو شاهد افزایش تعداد این نوع اپلیکیشن ها هستیم. اپلیکیشن بله نیز جزو اپلیکیشن های پیـام رسان بـه حساب مـی‌آید. با این وجود از قابلیت‌هایی بهره مـی‌برد کـه آن را از سایر اپلیکیشن های هم نوع خود متمایز مـی‌سازد. کاربران مـی‌توانند با استفاده از اپلیکیشن بله بـه تمامـی قابلیت‌های یک پیـام رسان نظیر ارسال پیـام، فایل صوتی، عکس، ویدئو و تشکیل گروه و کانال دسترسی داشته باشند.

علاوه بر امکان دسترسی بـه قابلیت‌های ذکر شده درون فوق، انجام امور بانکی نظیر کارت بـه کارت، پرداخت قبوض و دریـافت شارژ نیز توسط این برنامـه پیـام رسان امکان‌پذیر است. درون ادامـه این مقاله قصد داریم که تا به معرفی اپلیکیشن بله بپردازیم. چنانچه درون مورد این برنامـه نیـاز بـه توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، مـی‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یـاری بخواهید. با ما همراه باشید.

بررسی و معرفی برنامـه بله

در صورتی کـه برای اولین بار برنامـه بله را اجرا مـی‌کنید، از شما خواسته مـی‌شود که تا شماره همراه خود بـه منظور دریـافت کد تایید درون کادر مربوطه وارد نمایید.

پس از ورود بـه برنامـه بله، با لمس آیکون سه خط درون گوشـه بالا و سمت راست مـی‌توانید بـه امکانات این برنامـه نظیر استیکرها، ایجاد کانال و گروه دسترسی داشته باشید.

در قسمت بانک من با وارد اطلاعات کارت بانکی خود مـی‌توانید بـه راحتی بـه انجام تراکنش‌های مالی خود بپردازید.

به منظور انجام امور بانکی توسط برنامـه بله درون صفحه اصلی، آیکون موجود درون گوشـه پایین و سمت چپ صفحه را لمس نمایید. سپس درون کادر نمایـان شده گزینـه مورد نظر خود را انتخاب کنید. بـه خاطر داشته باشید کـه این امکانات زیر نظر بانک مرکزی درون اختیـار کاربران قرار گرفته است. بنابراین نیـازی بـه نگرانی درون رابطه با امنیت اطلاعات کارت‌ بانکی خود نخواهید داشت.

علاوه بر امکان نصب برنامـه بله بر روی دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف، استفاده از نسخه تخت وب این برنامـه از طریق مرورگر نیز امکان‌پذیر است.

[majical-btn text=”لینک ورود بـه نسخه تحت وب برنامـه بله” href=”https://web.bale.ai” icon=”internet-explorer” color=”#b2cd30″][/majical-btn]

جمع‌بندی

همانطور کـه مشاهده کردید درون این مقاله بـه معرفی برنامـه بله پرداختیم. کاربران مـی‌توانند با استفاده از این برنامـه درون حین ارسال پیـام، بـه انجام تراکنش‌های مالی خود را بپردازند و در زمان خود نیز صرفه‌جویی کنند. بـه منظور دانلود برنامـه بله مـی‌توانید از منوی دانلود انتهای همـین مقاله استفاده کنید. چنانچه درون مورد این برنامـه نیـاز بـه توضیحات و راهنمایی بیشتری داشتید، مـی‌توانید از کارشناسان موبایل کمک یـاری بخواهید.

نقاط قوت:

  • امکان ارسال پیـام، فایل صوتی، عو ویدیو
  • امکان تشکیل گروه و کانال
  • خرید کارت شارژ
  • پرداخت قبوض
  • انتقال وجه کارت بـه کارت

نقاط ضعف:

  • این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌ای ندارد




[معرفی و دانلود برنامـه بله : امور بانکی با این مسنجر ... برنامه بله]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Fri, 13 Jul 2018 08:10:00 +0000